The Best Things in Life Are Free

In dit blog wordt de opdracht vanuit het bedrijf Zuyd beschreven door mijn bedrijfsbegeleider Marcel 🙂

2 BE JAMMED

Goedemorgen Judith,

Een van de projecten waar ik me in 2012 mee ga bezig houden is: Learning Analytics. Vanaf februari krijgen we een afstudeerstagair van de opleiding Informatica die bij ons, team Media, komt afstuderen. We krijgen overigens 3 afstudeerders! en om een beetje duidelijkheid te krijgen voor mezelf, voor Chris en voor de afstudeerder ben ik bezig met korte opdrachtomschrijvingen te maken. Diegene die ik af heb gaat over: Learning Analytics. Mocht je commentaar hebben dan hoor ik dat graag, want dan kunnen we nog sleutelen aan de betreffende opdracht! Hieronder volgt de omschrijving.

Afstudeeropdracht: Learning Analytics Dashboard

 

Introductie

In de wereld van leren wordt er steeds meer gebruik gemaakt van digitale middelen. Cursussystemen zoals Blackboard, Studentinformatiesystemen zoals Osiris, toetssystemen zoals QMP, maar ook systemen die gebruikt worden voor de communicatie (E-mail, Messenger) en social media (Twitter, Facebook, LinkedIn) laten steeds meer digitale voetstappen achter in de vorm…

View original post 332 woorden meer

Geef een reactie

