The Best Things in Life Are Free

Voortgangsblog 23 maart

Hallo beste bloglezer,

Het schiet lekker op met mijn afstuderen. De zesde week zit er alweer bijna op! Vorige week heb ik het eerste gesprek gehad met de schoolbegeleider en bedrijfsbegeleider waarbij mij prestatieplan/opdracht besproken is. Op een paar kleine wijzigingenwas het goed πŸ™‚ en ze waren tevreden tot nu toe en ik voldeed aan de hoge verwachtingen ^_^

Deze week ben ik begonnen met het ontwerpen van hoe de app eruit komt te zien, welke functionaliteiten er inkomen en welke analyses er gemaakt moeten worden. Dit is nog op een vrij conceptueel niveau en komende twee weken diep ik dit nog verder uit en dan moeten er ook databasemodellen, implementatiemodellen etc gemaakt worden πŸ™‚

Dus het gaat wel lekker πŸ™‚ Heb zin om verder te ontwerpen en daarna het programmeren van de app.

Ik hou jullie op de hoogte πŸ˜‰

Groetjes en alvast een fijn en zonnig weekend,

Luuk

ps. het volgende heeft niks met mijn afstuderen te maken, maar vond het wel vet gemaakt πŸ˜›

http://htwins.net/scale2/scale2lang.swf

Commentaren op: "Voortgangsblog 23 maart" (1)

  1. Judith van Hooijdonk zei:

    mooi filmpje!
    Fijn dat het afstuderen volgens plan verloopt, succes verder.
    Enne … thx voor delen. Hopelijk doet goed voorbeeld volgen πŸ˜‰
    Judith

Geef een reactie

