The Best Things in Life Are Free

Learning Android

De afgelopen twee weken ben ik bezig geweest met het onder de knie krijgen van Android.

Daarvoor heb ik een heel handig boek gevonden: Beginning Android Application Development

Nu ik de basis onder de knie heb, ben ik begonnen met het programmeren van de verschillende onderdelen van de mobile app 🙂

Ook heb ik vandaag een tussentijdse evaluatie met de bedrijfsbegeleider en de afstudeerbegeleider over de voortgang van mijn afstuderen. Het gaat snel en over 5 weekjes moet ik mijn eind portfolio al inleveren, drie weken later afstudeerpresentatie en in de tussentijd verder werken aan de mobile app.

 

Groetjes Luuk

Geef een reactie

