The Best Things in Life Are Free

Hallo beste Bloglezers,

De afgelopen weken ben ik bezig geweest met het leren van Android, het implementeren van de mobile app en het maken van de documentatie.

Documentatie:
Ik heb alle documentatie ver af, ik hoef alleen nog het Extended Abstract, bij het Prestatieplan de link naar portfolio verwerken, Advies rapport verder uitwerken en mijn eindreflectie schrijven.
Hier ligt de komende twee weken dan ook de nadruk op aangezien dit af moet zijn. Het plan is om donderdag 6 juni alles uit te printen, te bundelen in het portfolio en in te leveren.

Applicatie:
Dit schiet goed op en heb de structuur al geprogrammeerd en ben nu bezig met de individuele modules te implementeren. Hier zal ik de komende twee weken ook aan verder werken en zodra ik het portfolio ingeleverd heb, zal ik fulltime de tijd hebben om dit af te ronden.

Nu zijn jullie weer op de hoogste van de stand van zaken m.b.t. mijn afstuderen 🙂

Geniet lekker van de zon en ik laat over twee weken weer iets van me horen als ik het portfolio klaar heb.

Groetjes Luuk

Plaats een reactie